o konferencji

Adaptacja. Przystosowanie się do nowych warunków. Te zmieniają się nieustannie, ale ostatnio jakby szybciej. Fundraiserzy nie mogą pozostać w tyle za zmianami. Też muszą się zmieniać. Oni, ich zespoły, narzędzia, którymi pracują. O tym chcemy rozmawiać podczas 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu.

Podzieliliśmy ją na trzy dni po to, aby nasze spotkania i rozmowy mogły przysłużyć się osobom będącym na różnym etapie zawodowego zaangażowania. Chcemy budować fundraising otwarty, inkluzywny, atrakcyjny tak dla nowych w zawodzie jak i dla tych bardziej doświadczonych.

Zapraszamy więc na Master Klasę, która odbędzie się pierwszego dnia. Drugi dzień dedykujemy bardziej szczegółowym treściom, trzeci będzie propozycją dla tych, którzy chcą poznać fundraising u jego podstaw.

Zmienność i dostosowanie się do realiów widać też w proponowanych przez nas ścieżkach tematycznych. Nie licząc Master Klasy, oferujemy trzy odrębne ścieżki tematyczne, korespondujące ze sobą, ale różne. Wspólnie z zaproszonymi przez nas mówcami, chcemy porozmawiać o cyfrowej, społecznej i wizerunkowej adaptacji.

Konferencja wraca do sali. W tym roku możemy zrezygnować z wirtualnej czy hybrydowej formuły. Dlatego też oprócz programu merytorycznego, 14. Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu gwarantuje świetny networking. A dzięki dofinansowaniu z PROO, możemy oferować bardzo atrakcyjne ceny. Konferencja odbędzie się w Centrum konferencyjno-szkoleniowym Golden Floor Plaza w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A

bloki
tematyczne:


adaptacja cyfrowa
adaptacja społeczna
adaptacja wizerunkowa

 

Miejsce konferencji:
Golden Floor Plaza,
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

program

I dzień konferencji (17. 11. 2022 r.)
9:00 – 9:45 Rejestracja uczestników
9:45 – 10:30 Otwarcie I dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja społeczna
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:30 – 11:30 Katarzyna Jarośka – Kurowska – NGO odporna na nieoczekiwane zmiany kadrowe … i na wszelkie inne nieoczekiwane zmiany Agata Roczniak (Fundacja Diversum) – Adaptacja do okoliczności. Jak budować wizerunek fundraisera, kiedy nie pasuje się do wzorca?
11:30 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:00 Krzysztof Rek (Stowarzyszenie Otwarte Kaszuby) – Transformacja cyfrowa szybko rosnącego NGO Jerzy Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Adaptacja metodyczna czy stosowanie i konsekwencja. Skuteczność jako wyzwanie Wojciech Przybysz (Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży WĘDKA im. każdego człowieka) – Outreach – czy to fundraising na dzisiejsze czasy?
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:00 Ken Philips – Essential Strategic Responsibilities of the Fundraiser (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 16:15 Agnieszka Szwed (nalepszy.pl) – Jak pozyskać darowiznę w mniej niż jedną minutę Katarzyna Różycka, Adam Kobryń (Fundacja ORLEN) – Programy Fundacji ORLEN dla organizacji pozarządowych Agnieszka Sawczuk – Jakimi darczyńcami są polscy przedsiębiorcy. Pokoleniowa zmiana w filantropii
16:15 – 16:30 Przerwa
16:30 – 17:30 Ken Philips – Drafting Your Own Leadership Development Plan of Action (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
Karolina Habryło (Fundacja Pomost) – Proces grupowy w zespole a adaptacja do zmian w pracy pomocowej Wojciech Koczorowski (loteria.org.pl) – Nagrody z misją • dobroczynne loterie dla biznesu.
17:30 – 18:00 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji
19:00 – 23:00 Wieczór Fundraisera

II dzień konferencji (18. 11. 2022 r.)
8:00 – 9:00 Rejestracja użytkowników
9:00 – 9:30 Otwarcie II dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja społeczna
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
9:30 – 10:30 Piotr Czubaty (Data Protection Center) – Zaprzyjaźnij się z RODO Dominika Langer – Gniłka (Stowarzyszenie WIOSNA): Jak nadążać za trendami? Efektywna współpraca III sektora z biznesem Ken Philips – Drafting Your Own Leadership Development Plan of Action
10:30 – 11:00 Przerwa
11:00 – 12:00 Dobrosława Gogłoza (Pomagam.pl) -Jak przy użyciu narzędzi cyfrowych zbierać na (obecnie) trudne tematy? Agata Papierz (Open Doors Polska) – Fundraising: adaptacja w czasach kryzysu Olga Fiedorowicz (Wioski Dziecięce) – Co decyduje o sukcesie fundraisingowym w prośbach do darczyńców? Jak się przygotować a czego unikać w komunikacji z darczyńcami indywidualnymi
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:30 Wręcznie certyfikatów CFR
12:30 – 13:30 Ken Burnett (zoom) – Future of Fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:30 Marta Byra – Na Allegro mają… oferty charytatywne, czyli kilka słów o tym, jak wykorzystywać Allegro Charytatywni w fundraisingu Magdalena Augustyniak (Wise Europa) – Rola kapitału żelaznego w finansowaniu organizacji pozarządowych Agnieszka Gwóźdź (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Rodziny WĘGIELEK) – Eventy fundrainsingowe narzędziem do budowania wizerunku i społeczności Darczyńców w dobie adaptacji
15:30 – 16:15

Ken Philips – Identifying the Right Strategies for Your fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)

16:15 – 16:30 Podsumowanie i zamknięcie konferencji
I dzień konferencji (17. 11. 2022 r.)
9:00-9:45 Rejestracja uczestników
9:45-10:30 Otwarcie I dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
10:30 – 11:30
11:30 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:00 Krzysztof Rek (Stowarzyszenie Otwarte Kaszuby) – Transformacja cyfrowa szybko rosnącego NGO
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:00 Ken Philips – Essential Strategic Responsibilities of the Fundraiser (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 16:15 Agnieszka Szwed (nalepszy.pl) – Jak pozyskać darowiznę w mniej niż jedną minutę
16:15 – 16:30 Przerwa
16:30 – 17:30 Ken Philips – Drafting Your Own Leadership Development Plan of Action (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
Postępy Kena w przywództwie; Osiem mitów o przywództwie; Co może zrobić fundraiser; „10 żelaznych zasad fundraisingu”; Sporządzenie własnego planu działania [lub własnego planu postępów w przywództwie]
17:30 – 18:00 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji
19:00 – 23:00 Wieczór Fundraisera
Ścieżka II
adaptacja spoleczna
10:30 – 11:30 Katarzyna Jarośka – Kurowska – NGO odporna na nieoczekiwane zmiany kadrowe … i na wszelkie inne nieoczekiwane zmiany
11:30 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:00 Jerzy Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Adaptacja metodyczna czy stosowanie i konsekwencja. Skuteczność jako wyzwanie
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:00 Ken Philips – Essential Strategic Responsibilities of the Fundraiser (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 16:15  
16:15 – 16:30 Przerwa
16:30 – 17:30 Karolina Habryło (Fundacja Pomost) – Proces grupowy w zespole a adaptacja do zmian w pracy pomocowej
17:30 – 18:00 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji
19:00 – 23:00 Wieczór Fundraisera
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:30 – 11:30 Agata Roczniak (Fundacja Diversum) – Adaptacja do okoliczności. Jak budować wizerunek fundraisera, kiedy nie pasuje się do wzorca?
11:30 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:00 Wojciech Przybysz (Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży WĘDKA im. każdego człowieka) – Outreach – czy to fundraising na dzisiejsze czasy?
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:00 Ken Philips – Essential Strategic Responsibilities of the Fundraiser (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 16:15 Agnieszka Sawczuk – Jakimi darczyńcami są polscy przedsiębiorcy. Pokoleniowa zmiana w filantropii
16:15 – 16:30 Przerwa
16:30 – 17:30 Wojciech Koczorowski (Instytut Loterii Dobroczynnych) – Dobroczynny hazard. Spektakularne porażki. Zwykłe sukcesy
17:30 – 18:00 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji
19:00 – 23:00 Wieczór Fundraisera
II dzień konferencji (18. 11. 2022 r.)
8:00 – 9:00 Rejestracja uczestników
9:00-9:30 Otwarcie II dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
9:30 – 10:30 Piotr Czubaty (Data Protection Center) – Zaprzyjaźnij się z RODO
10:30 – 11:00 Przerwa
11:00 – 12:00 Olga Fiedorowicz (Wioski Dziecięce) – Co decyduje o sukcesie fundraisingowym w prośbach do darczyńców? Jak się przygotować a czego unikać w komunikacji z darczyńcami indywidualnymi
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:30 Wręczenie certyfikatów CFR
12:30 – 13:30 Ken Burnett (zoom) – Future of Fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:30 Marta Byra – Na Allegro mają… oferty charytatywne, czyli kilka słów o tym, jak wykorzystywać Allegro Charytatywni w fundraisingu
15:30 – 16:15 Ken Philips – Identifying the Right Strategies for Your fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
Czym jest strategia? Cele, zadania i taktyka; Kluczowe strategie w amerykańskim fundraisingu; Podstawowa strategia; Strategie dotyczące wartości tego, co robicie i kim jesteście; Strategie mające na celu rozwój organizacji; Strategie dla różnych grup darczyńców; Strategie dla efektywności; Strategie mające na celu skok do przodu; Arkusze do opracowania strategii fundraisingowych
16:15 – 16:30 Podsumowanie i zamknięcie konferencji
Ścieżka II
adaptacja spoleczna
9:30 – 10:30 Dominika Langer – Gniłka (Stowarzyszenie WIOSNA): Jak nadążać za trendami? Efektywna współpraca III sektora z biznesem
10:30 – 11:00 Przerwa
11:00 – 12:00 Agata Papierz (Open Doors Polska) – Fundraising: adaptacja w czasach kryzysu
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:30 Wręczenie certyfikatów CFR
12:30 – 13:30 Ken Burnett (zoom) – Future of Fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:30 Magdalena Augustyniak (Wise Europa) – Rola kapitału żelaznego w finansowaniu organizacji pozarządowych
15:30 – 16:15 Ken Philips – Identifying the Right Strategies for Your fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
Czym jest strategia? Cele, zadania i taktyka; Kluczowe strategie w amerykańskim fundraisingu; Podstawowa strategia; Strategie dotyczące wartości tego, co robicie i kim jesteście; Strategie mające na celu rozwój organizacji; Strategie dla różnych grup darczyńców; Strategie dla efektywności; Strategie mające na celu skok do przodu; Arkusze do opracowania strategii fundraisingowych
16:15 – 16:30 Podsumowanie i zamknięcie konferencji
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
9:30 – 10:30 Ken Philips – Drafting Your Own Leadership Development Plan of Action
10:30 – 11:00 Przerwa
11:00 – 12:00 Dobrosława Gogłoza (Pomagam.pl) -Jak przy użyciu narzędzi cyfrowych zbierać na (obecnie) trudne tematy?
Chcę opowiedzieć w szczególności o zbieraniu od małych darczyńców, ale jeżeli temat dotyczy trudnych tematów, to będzie on wymagał również dużego skupienia na budowaniu odpowiedniej narracji, która będzie dla tych małych darczyńców
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:30 Wręczenie certyfikatów CFR
12:30 – 13:30 Ken Burnett (zoom) – Future of Fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
13:30 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:30 Agnieszka Gwóźdź (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Rodziny WĘGIELEK) – Eventy fundrainsingowe narzędziem do budowania wizerunku i społeczności Darczyńców w dobie adaptacji
15:30 – 16:15 Ken Philips – Identifying the Right Strategies for Your fundraising (wystąpienie będzie tłumaczone symultanicznie)
Czym jest strategia? Cele, zadania i taktyka; Kluczowe strategie w amerykańskim fundraisingu; Podstawowa strategia; Strategie dotyczące wartości tego, co robicie i kim jesteście; Strategie mające na celu rozwój organizacji; Strategie dla różnych grup darczyńców; Strategie dla efektywności; Strategie mające na celu skok do przodu; Arkusze do opracowania strategii fundraisingowych
16:15 – 16:30 Podsumowanie i zamknięcie konferencji

Partnerzy:

 

 

 

 

 

 

prelegenci

Robert Kawałko
Prezes oraz inicjator Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu (EFA). Twórca kampanii dobroczynnej „Kilometry Dobra”.
Ken Phillips
55 lat doświadczenia w sektorze non-profit gdzie skupiał się na projektach charytatywnych za granicą. Jest ekspertem w dziedzinie strategii, pracy zespołowej i przywództwa. Jako autor książek korzysta z 25 lat praktycznego doświadczenia w prowadzeniu organizacji trzeciego sektora i zarządzaniu nimi oraz 30 lat pracy jako konsultant i trener z dziedzin takich jak planowanie strategiczne, fundraising, rozwój organizacji. Pracował z setkami fundacji i stowarzyszeń z USA, Europy wschodniej oraz z innych regionów.
Ken Burnett
Pisarz, inspirujący mówca i autor kilku książek na temat rozwoju relacji z darczyńcami i komunikacji z nimi, w tym klasyka z 1992 roku „Relationship Fundraising”, oraz wydanej w 2021 roku „The essence of Campaigning Fundraising in 52 exhibits and 199 web links”. Ken rozpoczął swoją karierę w fundraisingu w ActionAid w 1977 roku, był też Przewodniczącym jej Rady Powierniczej w latach 1998 – 2003. Jest wiodącym ekspertem w dziedzinie strategii fundraisingowych w Wielkiej Brytanii i na całym świecie. Ostatnio Ken był gościem plenarnym na Pierwszej Konferencji Fundraisingu w Pekinie, będąc jedynym nie-chińskim mówcą w programie. Był członkiem Rady Powierniczej w Disasters Emergency Committee, współzałożycielem Commission on the Donor Experience oraz założycielem i byłym zarządzającym powiernikiem w SOFII. Jego strona internetowa i blog to www.kenburnett.com .
Katarzyna Jarośka – Kurowska
Innowatorka społeczna, trenerka i konsultantka biznesowa. Pomaga organizacjom trzeciego sektora w zarządzaniu zespołami, budowaniu strategii oraz wdrażaniu programów sukcesji. Realizuje projekty wspierania NGO’sów w Polsce w obszarze zarządzania organizacją, dla amerykańskiej fundacji Best Year Yet Foundation. CEO w SMART Management.
Dobrosława Gogłoza
Dyrektor zarządzającą serwisu crowdfundingowego Pomagam.pl. Założycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia Otwarte Klatki, które pod jej przewodnictwem wyrosło na międzynarodową organizację prowadzącą kampanie i działania fundraisingowe w wielu krajach europejskich. Założyła również agencję marketingową All Hands, która specjalizuje się w komunikacji firm i projektów, które mają pozytywny wpływ na świat.
Piotr Czubaty
Trener i wykładowca, ekspert ds. zarządzania zgodnością w zakresie ochrony danych osobowych. Członek Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Jako doradca zapraszany przez liczne organizacje pozarządowe oraz instytucje publiczne. Autor książki „RODO: obowiązki pracodawcy. Praktyczny poradnik ze wzorami” oraz licznych publikacji w prasie branżowej.
Agata Roczniak
Świeżo upieczona Prezeska fundacji Diversum. Jest także inspiratorką, szczęśliwą żoną i matką i jak sama o sobie mówi modelką na emeryturze. Jest też osobą, która choruje na rdzeniowy zanik mięśni. Agata z ogromną otwartością opowiada o tym, jakie zachowania są wspierające w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami, ale także o tym co mogą wnieść takie osoby do naszych organizacji.
Jerzy Mika
Wykładowca i trener. Związany z organizacjami i instytucjami społecznymi od wielu lat. Redaktor podręcznika Fundraising. Teoria i praktyka. Współpracownik i organizator stowarzyszeń przedsiębiorców. Wdrażał kształcenie naprzemienne w środowisku przemysłowym oraz akademickim w Polsce.
Aleksandra Bujalska
Specjalistka ds. fundraisngu w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Odpowiedzialna za wdrażanie i administrację systemów CRM oraz koordynację kampanii fundraisingowych.
Magdalena Augustyniak
Koordynatorka Partnerstw i Projektów w Wise Europa. Pierwsze doświadczenia w sektorze pozarządowym zdobywała w ramach wolontariatu, jako lider rejonu, a następnie koordynator regionalny, koordynator ds. współpracy lokalnej i trener wewnętrzny w projekcie Szlachetna Paczka. Od kilku lat zawodowo zajmuje się fundraisingiem. Współpracowała bezpośrednio z partnerami biznesowymi Stowarzyszenia WIOSNA i Polskiej Akcji Humanitarnej.
Agnieszka Szwed
Od ponad 10 lat pomaga organizacjom skutecznie działać w Internecie i zbierać fundusze przez stronę internetową. Dzięki unikatowemu systemowi do zbiórek, organizacje, z którymi współpracowała, zebrały już kilkadziesiąt milionów złotych. Właścicielka agencji Gootek i marki NaLepszy.
Katarzyna Różycka - Fundacja ORLEN
Katarzyna Różycka
Pełni funkcję prezeski Fundacji ORLEN od 2018 r. Wcześniej zawodowo zajmowała się funduszami europejskimi przeznaczonym na edukację oraz mobilność młodzieży. Jest filologiem, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Przez wiele lat pracowała społecznie z dziećmi i młodzieżą.
Adam Kobryń - Fundacja ORLEN
Adam Kobryń
Od ponad 4 lat jest pracownikiem Fundacji ORLEN. W Fundacji zajmuje się przede wszystkim działaniami skierowanymi do Ochotniczych jednostek Straży Pożarnej, koordynuje program ORLEN dla Strażaków oraz projekt gry planszowej Próba Ognia. Jest również zaangażowany w edukację lokalnych społeczności, poprzez koordynację programu Akademii Fundacji ORLEN – cyklu warsztatów i konsultacji skierowanych do organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych.
Agnieszka Gwóźdź
Szczęśliwa żona oraz mama trójki dzieci. Od 11 lat z największą radością łączy swoją pasję z pracą – wodzirej i fundraiser. Ma na koncie tysiące poprowadzonych imprez i eventów oraz ponad dwa miliony złotych zebranych w Caritas Diecezji Sosnowieckiej, Hospicjum św. Tomasza w Sosnowcu i w Stowarzyszeniu na Rzecz Edukacji i Rodziny Węgielek. Twórca autorskich projektów takich jak: Charytatywny Bal Niepodległości, Andrzejkowy Bal Wolontariusza, Podaruj Tornister, czy Charytatywne bicie rekordu Polski w jednoczesnym tańcu „Kaczuszek”.
Wojciech Przybysz
Fundraiser, trener i konsultant fundraisingu, streetworker. Na co dzień pracuje na rzecz dzieci i młodzieży z ulic i podwórek. Od 10 lat prowadzi Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży WĘDKA im. każdego Człowieka. Jest Członkiem Rady Ekspertów przy Rzeczniku Praw Dziecka.Jest pomysłodawcą wielu autorskich programów, m.in.: TATO – być mężczyzną, 7DNI – debaty w duchu Porozumienia bez przemocy, 4NGO – sieciowanie 3 sektorów gospodarki, Dzieci Sieci, OK.NO, SzafoDzielnia i inne.Za swoją pracę wraz z zespołem uhonorowany m.in. nagrodami: Rodzynki z pozarządówki, Stalowy Anioł, Nagroda Marszałka i Zarządu Województwa, Toruński Anioł, Nagroda Prezydenta Torunia, Kryształowe Serce, nominowany do Osobowości Roku, ale najbardziej ceni sobie laurki od swoich podopiecznych z WĘDKI.
Karolina Habryło
Wiceprezeska zarządu Fundacji Pomost, trenerka, specjalistka readaptacji. Koordynuje pracę zespołu odpowiedzialnego za projekty fundacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu programów oraz warsztatów edukacyjnych, m.in. z zakresu profilaktyki, filozofii i sztuki. Studentka Psychologii SWPS, absolwentka Wiedzy o teatrze UJ oraz Holistycznej Szkoły Trenerów.
Olga Fiedorowicz
Wolontariat sprawił, że pokochała świat organizacji pozarządowych. Od ponad 10 lat skutecznie łączy biznes z NGO pozyskując finanse na szlachetne cele m.in. w SOS Wioskach Dziecięcych i Fundacji DKMS i Fundacji Dziecięca Fantazja. Obecnie jako Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu planuje kampanie, nadzoruje komunikację z darczyńcami regularnymi i sporadycznymi oraz szuka nowych możliwości pozyskania funduszy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Pro bono doradza osobom prywatnym jak skutecznie zebrać środki na leczenie.
Agata Papierz
Trener, certyfikowany fundraiser. Prelegentka w Open Doors Polska oraz współpracownik Caritas Archidiecezji Białostockiej, gdzie przez prawie 10 lat pozyskiwała środki na działalność oraz pełniła rolę rzecznika prasowego. Koordynatorka diecezjalna programu Caritas Laudato si, w którym w latach 2020/2021 zrealizowała kilkadziesiąt projektów ekologicznych w szkołach i parafiach. Przez trzy lata była menadżerem kampanii „Kilometry dobra”, dwukrotnie zdobyła dla swojej organizacji tytuł Mistrza Świata w Dobroci. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie i Uniwersytetu w Białymstoku.
Dominka Langer – Gniłka
Wiceprezeska zarządu / dyrektorka ds. współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA. W stowarzyszeniu (od 2008) odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości, budowanie relacji, komunikację oraz współpracę z kluczowymi partnerami organizacji oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Zajmuje się też analizą potencjału nowych, międzysektorowych projektów.
Wojciech Koczorowski
Ekonomista, twórca i redaktor loteria.org.pl, wspólnik Playprint Polska Sp. z o.o., Prezes Instytutu Loterii Dobroczynnych, przedsiębiorca, twórca internetowy. Mąż. Tata trzech córek. Od 1999 nieprzerwanie pomagam licznym branżom w organizacji loterii promocyjnych, audioteksowych oraz fantowych.
Krzysztof Rek
Specjalista i konsultant strategiczny w obszarach kluczowych dla współczesnych liderów: biznesie, finansach i IT. Prezes zarządu, doświadczenie w prowadzeniu strategii własnej firmy, wykładowca SGH.
Marta Byra
CSR Expert w Allegro. Odpowiedzialna za projekty społeczne, charytatywne i edukacyjne, jak również współpracę z NGO i rozwój platformy Allegro Charytatywni. Przed dołączeniem do Allegro, przez lata związana z branżą public relations zajmowała się m.in. komunikacją korporacyjną, produktową i projektami z zakresu CSR.
Agnieszka Sawczuk
Agnieszka Sawczuk, doradczyni filantropijna przedsiębiorców i rodzin biznesowych, właścicielka brandu Filantropea. Ma ponad 25 letnie doświadczenie w pracy w sektorze społecznym, na wszystkich poziomach zarządzania. Od 15 lat wspiera filantropów w planowaniu i organizowaniu ich działalności społecznej (zarządzanie funduszami filantropijnymi, tworzenie fundacji, wdrażanie projektów). Autorka raportu „Filantropia w Polsce. Jak pomagają przedsiębiorcy i ich rodziny”. www.agnieszkasawczuk.pl

zaproszenie

Chcesz być mówcą na naszej konferencji? Jeśli tak, prześlij na adres psf@fundraising.org.pl mail z propozycją tematu, swoim cv i numerem telefonu. Skontaktujemy się.

Partnerzy:

 

 

 

 

 

 

opcje uczestnictwa

  Cena Co zyskujesz
Master Klasa 399 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Pierwszy dzień konferencji 249 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Drugi dzień konferencji 49 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Całość – Master Klasa
oraz 1. + 2. dzień konferencji
697 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
1. + 2 dzień konferencji 298 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch

organizator

Organizatorem 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu jest Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.

Od 16 lat szkolimy fundraiserów, edukujemy i rozwijamy ich środowisko w Polsce.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu to organizacja powstała w 2006 roku, której misją jest efektywne działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce. PSF pracuje na rzecz wspierania i integracji środowiska fundraiserów w Polsce, promuje standardy etyczne, a także organizuje szkolenia z fundraisingu.

Pragniemy, aby wszystkie polskie organizacje miały fundusze
na wypełnianie swej misji oraz by były stabilne finansowo
dzięki profesjonalistom odpowiedzialnym
za rozwijanie relacji z darczyńcami.

 

Projekt finansowany ze środków:


partnerzy


 

Wyszkolony
fundraiser
realnie wpływa
na rozwój swojej
organizacji.

kontakt

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Polish Fundraising Association
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
fundraising.org.pl
Karolina Gołąb
k.golab@fundraising.org.pl
tel: +48 698 150 342

    Pola oznaczone *
    są obowiązkowe.
    Dzięki dotacji z Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich wszyscy uczestnicy otrzymują zniżkę w opłatach za udział.

    Kwota odpłatności za wybrane opcje: 0